About us

Producători

Furnizori

Nici un furnizor

Detalii transport si montaj

Livrarea produselor - se efectuează de catre luxuryinteriors.ro cu propriile mijloace sau prin intermediul firmelor de curierat. Clientul are obligaţia de a prelua mărfurile de la maşina luxuryinteriors.ro, respectiv de la maşina curierului. Serviciul de livrare constă doar în transportul mărfurilor. Manipularea produselor reprezintă un serviciu neinclus în livrare şi disponibil numai în cazuri confirmate de consultantul de vânzări luxuryinteriors.ro.

Costul de livrare este specificat în momentul plasării comenzii. Opţiunile de livrare sunt:

  • Îmi fac transportul singur
  • Livrare prin store.luxuryinteriors.ro
  • Livrare prin curier

Îmi fac transport singur - Conform acestei opţiuni clientul îşi poate ridica singur mărfurile din depozitele luxuryinteriors.ro. Pentru a apela la această formă de livrare fără costuri, clientul trebuie să facă o programare pentru ridicare. Această programare se va face de comun acord cu consultantul luxuryinteriors.ro în funcţie de stocul disponibil pe depozite.

Livrare prin luxuryinteriors.ro - Clientul are obligaţia de a prelua mărfurile de la maşina luxuryinteriors.ro. Serviciul de livrare constă doar în transportul mărfurilor. Manipularea produselor reprezintă un serviciu neinclus în livrare şi disponibil numai în cazuri confirmate de consultantul de vânzări luxuryinteriors.ro.

Livrarea prin CURIER - Această opţiune presupune că livrarea se va efectua de către una din firmele de curierat cu care luxuryinteriors.ro are contract de colaborare

Clientul are obligaţia de a prelua mărfurile de la maşina curierului. Serviciul de livrare constă doar în transportul mărfurilor. Manipularea produselor reprezintă un serviciu neinclus în livrare.

Tariful pentru livrarea prin CURIER se calculează pentru fiecare produs în parte, având ca bază de calcul greutatea fizică sau greutatea volumetrică.

Dacă comanda conţine mai multe produse, costul de livrare prin CURIER se va determina prin cumulul tarifelor de livrare ale fiecărui produs în parte.

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menţionată, în intervalul orar stabilit de comun acord, CURIERUL va reveni după ce reuşeşte să ia contact cu acesta. Dacă clientul nu este găsit la adresa menţionată, în intervalul orar stabilit de comun acord, nici la revenire, comanda va fi anulată şi produsul returnat la sediu, iar clientul va suporta costurile unei noi livrări indiferent de valoarea produselor comandate.

Recepţia produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună şi corespund cantitativ şi calitativ cu ceea ce s-a comandat.

Luxuryinteriors.ro îşi rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de luxuryinteriors.ro care includ: incendii, explozii, inundaţii, epidemii, greve, acţiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forţă majoră conform uzanţelor legii româneşti.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de luxuryinteriors.ro faţă de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de luxuryinteriors.ro de la acest client

Montajul Produselor - reprezintă punerea în stare de funcţionare a produsului şi/sau produselor cuprinse în Comanda Clientului în stare validată, în conformitate cu specificația prezentată pe site-ul store.luxuryinteriors.ro. Acest serviciu se adresează EXCLUSIV produselor de mobilier.

Serviciul de montaj presupune manipularea produselor până la locul de montaj, despachetarea şi asamblarea produselor. Camera trebuie sa fie pregătită de către client înaintea sosirii echipei de montaj pentru ca timpul şi calitatea execuţiei acestui serviciu să nu fie îngreunate de niciun impediment.

Programarea montajului se face de către consultantul de vânzări luxuryinteriors.ro în raport de disponibilitatea echipelor de montaj.

În cazul în care, există în comandă şi alte produse pentru care nu s-a achitat acest serviciu, manipularea produselor fără montaj intră în sarcina clientului.

Produsele pentru care a fost plătit serviciul de montaj, vor fi montate conform graficului de programări

Dacă clientul a achitat montajul şi doreşte să renunţe la serviciu, înainte de executarea lui de către luxuryintriors.ro, suma va fi returnată integral într-un termen maxim de 30 de zile. Cererea de anulare se va trimite pe mail.

Pentru conciliere internă gratuită, vă rugăm să ne scrieți la adresa info@geniusad.eu și ne angajăm să vă răspundem în maxim 24 de ore la solicitarea dumneavoastră.